Andel =>2 mat. problemløs. (alle), pct

BeskrivelseAndel elever i alle klasser i folkeskolen eller kommunale specialskoler der får 2 eller derover i 9. klasses afgangsprøve i matematisk problemløsning

Opgjort i procentDefinitionBeregning af forholdet mellem antal elever der får 2 eller derover og det samlede antal elever/afgivne karakterer (alle klasser i folkeskolen og på kommunale specialskoler)

OBS: Nøgletallet opgøres ikke på månedsbasis men årligt. Tallet kan derfor findes ved at vælge "Alle" i filtret "Måned"TællerbeskrivelseAntal karakterer der er 2 eller derover i 9. klasses afgangsprøve i matematisk problemløsning

Fag (FLIS_Fagkode) (FLIS_Eksamenstyper_Kode): - Matematisk problemløsning (310) (P)

Kommunedim: [[Skoleejer]]

Skoler (FLIS_Skoletype_Gruppe): - Folkeskole (10) - Specialskoler (20) - Interne skoler på dagbehandlingstilbud (30) - [[Kommunale ungdomsskoler]] (40)

[[Ejerkode_navn#Ejerkode]] (Ejerkode): - kommunal (2)

Klasser: Alle

Elever: Alle i 9. klasseNævnerbeskrivelseSamlede antal afgivne karakterer i matematisk problemløsning

Fag (FLIS_Fagkode) (FLIS_Eksamenstyper_Kode): - Matematisk problemløsning (310) (P)

Kommunedim: [[Skoleejer]]

Skoler (FLIS_Skoletype_Gruppe): - Folkeskole (10) - Specialskoler (20) - InterneOpgørelsesniveauÅ_KarakterHovedområdeAfgangsprøveHovednøgletal100-0110-800-7-3-0Supplerende nøgletal100-0110-800-7-3-0Nøgletal sidst beregnet2018-06-08Nøgletal sidst ajourført af Kombit2018-05-29Om FLIS og datasætteneDette datasæt er en del af FLIS, som er en fælleskommunal løsning til benchmark- og ledelsesinformation.Løsningen trækker data direkte fra kommunernes økonomi- og fagsystemer og grupperer dem i en række dataområder, bl.a. Borger, Økonomi og Skole.For nogle af dataområderne skal man være opmærksom på, at datakvaliteten ikke er god.FLIS indeholder også historiske data, som kan beskrive udviklingen over tid.

Data og ressourcer

Yderligere info

Felt Værdi
Last Updated Juni 27, 2018, 09:45 (UTC)
Oprettet Juni 8, 2018, 10:38 (UTC)
Antal objekter 587
Data oprettet 2018-06-06 13:44:38+02